1,6 literes közvetlen befecskendezéses turbómotor

1,6 literes közvetlen befecskendezéses turbómotor

A SUBARU BOXER motorcsalád legújabb tagja, az 1.6 DIT erőforrás ideális egyensúlyt teremt az alacsony fogyasztás, az élvezetes teljesítmény és a csekély károsanyag-kibocsátás között. A közvetlen üzemanyag-befecskendezés és a kettős megfúvású turbótöltő alkalmazásának köszönhetően a blokk teljesítménye nőtt, üzemanyag-fogyasztása pedig csökkent, holott a motor lökettérfogata kisebb, mint az előző motorgenerációé volt.

Váltófülek

Váltófülek

Ha sportosabb vezetési élményre vágyik, bármikor átkapcsolhat manuális üzemmódba, s ilyenkor a kormánykerék mögötti váltófülekkel úgy kezelheti a Levorgot, mintha egy gyorsan reagáló, hatfokozatú kézi váltóval felszerelt autót vezetne, nem pedig egy fokozatmentes automatát.

SUBARU Intelligent Drive

SI-DRIVE

A SUBARU Intelligent Drive (SI-DRIVE) az Ön vezetési stílusa és a forgalmi helyzetek alapján határozza meg a gázreakciókat és a fokozatválasztást. A rendszer két különleges funkciója az Intelligens és a Sport beállítás. Az Intelligens üzemmódban az autó lágyabban gyorsul és kevesebbet fogyaszt, Sport üzemmódban viszont nagyobb teljesítmény ad le és lendületesebben gyorsít, így sokkal élvezetesebb vezetési élmény kínál.

SUBARU BOXER MOTOR: kiegyensúlyozott és nyugodt járás

SUBARU BOXER MOTOR

A SUBARU BOXER erőforrás hengerei vízszintesen, 180 fokban helyezkednek el, ezért a motorblokk minden másféle erőforrásnál alacsonyabb és laposabb. Ennek köszönhetően nemcsak a motor, hanem az egész jármű tömegközéppontja mélyebbre kerül, ráadásul az egész autó alacsonyabb építésű lehet, és a súlyelosztása is tökéletesebb lesz.

Kiegyensúlyozott természetű

Kiegyensúlyozott működés

A hagyományos soros vagy a V-motorral ellentétben a boxermotorban  a dugattyúk egymással szemben mozognak, természetes módon mérsékelve az egymás által keltett rezgéseket, így szükségtelenné válik az ellensúlyok alkalmazása, amelyek növelnék a tömeget és bonyolultabbá tennék a motor szerkezetét.

Alacsony tömegközéppont

Alacsony tömegközéppont

Egy boxermotorban minden mozgó alkatrész (a hajtókarok, a dugattyúk, a vezérműtengelyek és a szelepvezérlés) vízszintesen, a lehető legalacsonyabban helyezkedik el. A SUBARU-modellek tömegközéppontja ezért alacsonyabbra kerül, mint a soros vagy V-motoros autóké, ez pedig jelentős előnyökkel jár az irányíthatóság és a teljesítmény szempontjából.

LINEARTRONIC CVT: magasabb elvárások szerint

LINEARTRONIC CVT: magasabb elvárások szerint

Az összkerékhajtású személyautó vadonatúj koncepciónak számított, amikor a SUBARU megjelent a világ piacain, örökre megváltoztatva mindazt, amit az emberek addig az AWD technológiáról gondoltak. Ezt a trendet vitte tovább a Levorg modellben is megtalálható Lineartronic CVT sebességváltó, hiszen a gyorsan reagáló és kis tömegű szerkezet precíz, élénk működése újraírta az automatákkal kapcsolatos elvárásokat.

Mindig alkalmazkodik, mindig jól teljesít

Mindig alkalmazkodik, mindig jól teljesít

A hagyományos automaták fixen rögzített áttételeitől eltérően a Levorgban alkalmazott Lineartronic fokozatmentes váltómű végtelen számú áttétellel működik, így a motor mindig optimális teljesítménytartományban működhet, lendületesen, mégis takarékosan mozgatva az autót.

Kisebb méret, csekélyebb fogyasztás

Kisebb méret, csekélyebb fogyasztás

A Subaru belülről kifelé haladva tökéletesítette a Levorg Lineartronic sebességváltóját, így az kisebb lett, ugyanakkor az autó fogyasztását is hatékonyan csökkenti. A legfontosabb részegységeket - például a lánchevedert és a tárcsákat - szintén áttervezték a mérnökök, hogy megfeleljenek a kompaktabb méret és a hatékonyabb működés elvárásainak.

Szimmetrikus összkerékhajtás: négyszeres kapcsolat az úttesttel

Szimmetrikus AWD: négyszeres kapcsolat az úttesttel

Magabiztos tapadás minden körülmények között - erre szolgál a világszerte elismert Szimmetrikus összkerékhajtási rendszer. Kedvezőtlen útviszonyok közt is magabiztos irányíthatóságot biztosít, hiszen egyenletesen osztja el a vonóerőt a négy kerék között, hogy az autó ott is akadálytalanul haladjon, ahol más járművek már csak csúszkálnak. A megoldás előnyei azonnal érezhetők: stabilabb ívmenet és jobb tapadás a csúszós utakon, nem beszélve a lendületesebb gyorsulásról. Az ember úgy érzi, hogy az autó könnyebben kezelhető, biztonságosabb és élvezetesebben vezethető.

Futómű - az Ön világához hangolva.

Futómű - az Ön világához hangolva.

A Levorg független felfüggesztését úgy terveztük meg, hogy kiszűrje a rezgéseket és az útfelület ütéseit, ám az autós mégis "érezze" az utat, és biztonságosan, élvezetesen vezethessen.

Járműdinamikai vezérlőrendszer Aktív nyomatékvezérléssel

Járműdinamikai vezérlőrendszer

A Járműdinamikai vezérlőrendszer érzékelők sokaságával folyamatosan ellenőrzi és elemzi a jármű mozgását, s mindezt összeveti a vezető utasításaival és az útviszonyokkal. Annak érdekében, hogy az autós mindig uralhassa a járművet, a rendszer módosítja az AWD rendszer nyomatékelosztását, a motorteljesítményt, valamint az egyes kerekekre jutó fékerőt, így az autó mozgása kiszámíthatóbbá, a vezetés pedig biztonságosabbá válik. Az Aktív nyomatékvezérlés átgondoltan adagolja a fékerőt, kanyarodás közben több nyomatékot juttatva az ívkülső kerekekre, hogy az autó élénkebben reagáljon a kormánymozdulatokra és irányíthatóbb maradjon.